LÖRDAAAAAAAAAAG

Tjena;)
snabba uppdateringar här;)

Yeah idag väcktes jag av mamma.
Åkte till marieberg vid 12 tiden kanske?
Fått en 32 tums tv inne på mitt rum (A)
HEHEHE Jag låter absolut inte bortskämd efter de här senaste dagarna.
fyfan lär inte få nått på cp länge sen;)
Packade nyss upp tv helt själv (a)

Snart städat hela rummet också.
Dock är min säng fullproppad med massa grejer jag köpte i Mariebergs galleria ;)
Hihi.
Blev ett par skor rikare, ett par jeans, dust it, torrshampoo, hårinpackning/färgning och lite underkläder (a)
WOOUPS(a) hihihi

har en jävla massa tvätt som ska vikas också, några soppåsar ska kastas ut . Och dammsuga rummet..
så jao, har lite att pyssla med tills sängen kallar!

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0