Marioparty <3

Meen tja!
kräftfesten va lame, för mig iaf.
träffa iaf nån sångare i ett band. Road to repent.
fyfan, dom va riktigt bra,även fast jag lyssna på nån kassversion/högtalare , säkert live också. haha, men man hörde att dom visste hur man skulle spela och sjunga.
så de va väl nice.

sover urdåligt iaf. Kallsvettas hela nätterna, vaknar 24/7 . sucks ):
skulle egentligen på nå folkrace idag, men jag och nåra till va inte sugna på det mitt i spöregnet.
så vi stanna hemma och spela tvspel. Och våran lilla speltid började efter frukosten och den håller fortfarande igång. men jag har fått ont i huvudet nu så jag pallar inte mer.
har även fått i mig lite mat nu.

blir en tidigkväll ikväll. Packa allting för imorgon lär jag gå upp 5 på morgonen, ska åka ifrån stugan vid 6. Sedan äre gotlandsbåt som gäller i några timmar. :)
har internet där vi ska bo:) så jag hoppas jag blir lite bättre på uppdatering :D

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0