Mojje!

Hej:)))

jävligt fint väder idag!
Hela 22-24 grader. svettas sönder i min spöktröja och shorts;o
har köpt en ring idag och världens snyggaste halsband.
kommer troligtvis bild på det senare.
har inte orkar lägga in så mycket bilder än från kameran.

Idag åkte ricard och jonte tillstranden medans jag och mamma har vart på stan.
plågande stund, mamma gick bara in på kärring affärer. Tråkigaste som finns.):

tappade bort mig lite i visby också.
Och när jag skulle gå och köpa en kedja till halsbandet så går jag in på en smyckes affär.
Träffar jag inte självaste Mojje dårå?
han nicke & mojje ,mojje! Hur cooltva inte det;D
Stod och rå stirra på han;O Haha, våga inte fråga om jag fick knäppa kort.
så jag sket i det. Haha, tycker det va fett coolt:D



xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0