one day at a time,

yeah va ute och käkade 3 rätters:D
måste påpeka att han som serverade oss lite hade vita hängslen (a)
mer killar borde börja med det (a)
först blev det lite vitlöksbröd!
sedan blev det majskyckling med citronsmörsås eller nått. Gotlands grönsaker och potatis.
cp gott.
jonte tog biff , tänkte ta det först, men mitt var godare (a)
Mamma och ricard tog röding :) Va grymt sugen på att ta det också. men kyckligen va nice;D
Sedan till efterrätt blev det chokladkladdkaka med nötter i (som jag inte tål, men jag orkar inte bry mig) med jordgubbar och grädde. CP GOTT!
satt där ett bra tag. Lite små mysigt :)
För första gången på hela trippen här på gotland såg jag lite smarriga killar;D
hehehehehehehe (a)

nu sitter jag och jonte här i lägenheten och chilllar, hehehe,
ska nog snart sova. ganska trött:p
hemskt dröm inatt. Tur att ingen har hört mig prata i sömnen:D
hade vart pinsamt (a) har sån livlig fantasi så det finns ju fan inte ;D

blir attt somna åt en film nu tror jag :)



xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0