oväder ovanför färjan.

Glömde berätta att i min depression där på gotlandsbåten.
dundrade bring me the horizon i mina hörlurar. och försökte svälja klumpen i halsen av allt gråt.och blunda.
PRECIS DÅ RÄTT SOM DET VA SÅ SKAKAR HELA JÄVLA BÅTEN OCH DET SMÄLLER TILL.
amen fyfan jag trodde att min mardröm kom till uppfyllelse. eller vad fan man ska säga.
ALLA på båten , alla som sov tillochmed reste sig upp. FIck panik.
sen så direkt efter blixtrar det till och dundrar igen.
VI hade alltså världens åskoväder ovanför oss ): Fyfan inte kul ):

så ja, hemskt resa alltså.
idag har jag vart hos optkern och fått veta att jag har sämre syn igen!
Fått några andra linser också.. Och jag får bara ha linser 5 dagar i veckan, 2 dagar ska jag ha glasögon...
fuck it.



xoxo

Kommentarer
Postat av: LoL

Vem är han på bilden? :D

Riktigt läskig historia x)

2011-01-02 @ 21:02:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0