Pick me up,

tjaa
mjukisbyxor som gäller idag. vet inte hur länge sedan jag hade ett par på mig.
helt underbart är det iaf:)
Tänkte dra ner till intersport och leta efter ett par nya skor.
men vi får se om jag orkar (a)
Ikväll ska jag åka och hämta en grå liten kattunge (a) hihi
Enligt mig ska den heta: Vodka, Cookie eller Nora (a) hahaha
Men vi får se;D
har kollat lite på karlstadshemsida, och jag börjar kl 10 på måndag:)
ganska  nice. Fast lär ju ändå få åka tåg nån timme innan (:

yeah, så är det. Nu ska jagläsa och vänta på att ricard ska koppla in xboxet, Det saknades någon slaadd som ricard nyss har köpt:) Så blire kanske nhl efter lite läsning.

Kan ju berätta vad boken heter också;) Jag läser en bok som heter "En oväntad semester".
Handlar om nån brud som är drogmissbrukare men inser det inte själv. Hon hade tagit lite kokain under dagen, Och sedan en överdos på sömntabletter . Hon vaknade på sjukhuset dagen efter och blivit magpumpad. Hennes familj skickade henne till ett kloster.
Där hon trodde det fanns massa kändisar och spa och skit. Men det kunde ju hon fet glömma att det fanns!
Hon blev även dumpad av sin pojkvän Luke innan hon åkte till klostret.
Så han saknar hon jätte mycket och skit. mja, så det är väl det. Har snart läst halva boken. Så vet inte riktigt allt än;D Men det där är vad jag vet (A)



xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0