shoes,

Sara Lovisa Andersson kommer hem med en kassa från skohuset = Svarta klackskor;o som jag kan gå i :O vet inte ur lång klacken är. Men kan väl kanske slira in nån bild sen om jag orkar och kommer ihåg (a)
Och sen kom jag hem med ett par lila hörlurar (a) ihihihihi.
fast de är inte nå stora utan små som jag kan ha i skolan och så(a) hihislipper jag gå med mina wesc 24/7 :)
Kom nyss hem från bio;n. Jonte hade jävligt svårt att bestämma sig om vi skulle se eclipse eller inte.
när vi nästan stod vid cyklarna för att cykla hem igen så ångrade han sig igen. Så vi gick dit och såg den.
Båda är hungriga som vargar nu;o
väntar på att mamma ska komma hem och laga mat (a) hihi



xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0