Skola imorgon :0

Yeah somnade åt Terminator Salvation igår:S så jag ska ta och se klart den efter inlägget:)

Har inte gjort så mycket idag och mer kommer det inte bli.
Men jag har iaf städat kattlådan och följde med becka och handla mat och kolla på hennes lägenhet. Hon har gjort det riktigt snyggt där:)
Har nyss laddat ner lite bra musik som jag ska lägga in på min mp3 så jag har nå att lyssna på imorgon och veckan ut.
Kan fan inte förstå att det är skola imorgon! ;O helt sjukt. Lär åka tåg en timme innan skolan början (:
sen ta en buss till skolan:) Läste i tidningen att de har byggt om Nobelskolan;o Så vi får väl se hur det blir nu (:
Aja detta blir säkert bra;D



Avenged Sevenfold – Nightmare

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0