take me somewhere far from here,

HÖJ!
klev upp innan 6 idag.
åkte till skolan. börjar bli lite bättre nu när man vet lite mer om de andra i klassen.
slutade runt två tror jag. åkte ner till torget och träffa jonte,mamma och rebecka.
följde becka och shoppa lite - hitta ingenting.
kollade linserna idag också. Jag har bytt till ett par bättre linser.
Idag har jag även möblerat i mitt rum:D är fan nöjd:D Satt upp gardiner också (a) hihihi
tyker fan det är rätt mysigt här nu:D
yeah, tänkte dra en dusch nu!
och eftersom det är skola imorgon också så ska jag ta och sova så tidigt som möjligt(:



In Flames – Delight and Angers
In Flames – The Mirror's Truth
In Flames – Crawling Though Knives

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0