Think twice,

fyfan vad jag hatar årets skolfotograf. Fyfan!
Jag är ju sådär väldigt liten (kort) och skapligt kaxig.
Så när man är kortast i klassen som jag alltid har vart så får man lov att sitta ner.
Sitta ner på skolkortet är det värsta jag vet!
Och sitta i mitten är det värsta jag vet. Och sååklart fick jag sitta ner i mitten iår igen!!!
Idag var det ännu värre. Jag fick hålla i en jävla skylt också! Vilket pogram vi gick på!
alltså jao. Så jag ser typ ut som ett emo på skolfotot iår eftersom jag va sur så in åt helvete.
och eftersom jag alltid är först på klasslistan så fick jag börja ta enskilda kortet också.
hade typ lust att strypa fotografen. Han va inge rolig heller. han sa inte ens när han knäppte jävla retard.
Och han hade inte kopplat in blixten, som han kom på efter typ 3 kort..
Och hade ingen koll på nånting annat heller. nej fyfarao!


hade bara yrkesämne idag. Började 8;40 skulle ha slutat 16;00. Bara ett ämne på hela dagen.
Och kursen just nu är bild och form:D fett nice ju! Satt och måla färgcirklen idag och nå rum och lite sånt.
ganska soft så här på en måndag:D kung!

Tog tåget hem :) gick fort och smidigt :D
nu är jag hemma, proppar i mig massa godis som jag har kvar från lördagen då godiset vid konsum 200 meter ifrån mig hade nå 40 års jubileum , så godiset kostade 40 kr /kg :D kung!

nu blire the hills :D

Sophie Zelmani – If I Could

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0