Tornerspel

Heej alla småbloggläsar;****

hehe, har vart på stranden idag. Badade inget. Jag har blivit en badkruka ): Sucks.
inge sugen på att bada heller. Sen har jag linser så dom förstörs om jag doppar huvudet. och sminket går bort.
och tro mig. jag llåter som en jävla fjortis. men ni hade fan blivit mörkrädda om ni såg mig utan smink. fy farao.

åKte sedan hem och bytte om lite. Dumt val! Jävligt dumt.
eftersom det blev smällvarmt på Tornerspelet;o och vi satt på den läktarn däre va värmast!
Va faktiskt ganska kul :) Knäppt massa kort:o men ricard har kameran så det blir inga kort inne på bloggen idag heller ;p

jag och jonte kom nyss hem från visby som ligger hur långt ifrån vår lägenhet som helst. VI GICK. typ 2-4 km (a) Köpte lite cola, mackor och godis på vägen hem (a) hihihi, Nu äre datorn som gäller. kanske lite film (a)



xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0