Torsdag 26;e !



fyfan vad jag är stressad känner jag. Hinner fan inte sitta vid datorn nånting ):
Tiden rinner föfan bara iväg! Hinner inte göra nånting känns det som ):
Normalt att man vakna med huvudet där jag annars brukar ha fötterna imorse, och fötterna på kuddarna. LYCKAT!
Eeeeh, ja! Skolan gick väl bra, lite dåliga nyheter men man får bara ta det..
Fick lite lånekort idag, miniräknare och mattebok. Är fan orolig hur matten kommer gå..


Åkte hem med bussen, lyckat att jag somna på bussen imorse och även när jag skulle hem:)
har vart svintrött hela dagen. Hinner knappt ta av mig skorna innan jag följer med mamma och becka till karlsskoga.
När vi kom hem gjorde jag och mamma fettgoda salladen. typ grekisk eller nått med chili. Chilin kunde vi seriöst skippa. Har fan fortfarande ont i hela käftn. Känns som det sitter i hålet i tungan eller nå och nöter.

Lyckat att jag hade typ chilisaft på fingrarna och peta mig som fan i ögat. det va tydligen inge bra. sved så in åt helvete.
Har gjort en lera mask i ansiktet idag också. len som en babyrumpa! eller inte. EEEH, tog en lång varm dusch.
Filade sedan naglarna och målat dom lite nu(a) Lila <3

eh, kollat lite på tv4 Carola på dalhalla. Då jag va där förut. Såg mig 2 gånger i publiken, Hehehh
fyfan vad feta inlägg det blir när jag knappt sitter vid datorn på en dag:O 

Men nu måste jag fan lägga mig, ska upp tidigt imorn för att hinna med bussar och tåg och allt detdär!

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0