Ugly haircut,

fyfan, klippte mig imorse.
Eller en frisör klippte mig.
Kan ju säga att hedan efter klipper jag fan i mig själv.
blir fan aldrig nöjd när frisörer klipper mig. Detta va fan det värsta.
lust att raka av skiten ):
får fan gå med diadem och hästsvans i ett halv år ):
tills snönkommer då jag kommer ha mössa 24/7!

Katterna är superduper söta:)
älskar dom:D:D:D::D
Köpt en väska idag. Och sen fixat nå busskort skit eller nått.
även plockat på mig 329325903257 st tåg/buss tabeller (A) lär fan gå med dom i bakfickan nästa vecka;)

Kan ju säga att jag gillar verkligen att mamma har jobbat med mary kay!
Har fått massa smink idag (a) Och hon har även beställt lite rengöring till mig idag:) Och miniralpuder.
Hatar mitt smink som jag har nu. ALlting! Så jag får fan börja om på nytt känner jag.

aja, imorgon kommer becka. Hon ska flytta in i lägenheten här i Kristinehamn. Mormor följer med. Och är här under helgen:)
antar att det blir Karlstad imorgon. har vart lite snack om det.
Borde leta efter ett par nya skor. Mina "vita" är inte så värst vita längre. Och luktar inte direkt rosor..



mitt hår ): <3333333

xoxo

Kommentarer
Postat av: sandra

du vet den där aprikos färgade tshirten du har med en blå "gubbe" på, vart har du köpt den? :D

Den är skit fin <3



2010-08-23 @ 17:06:03
URL: http://sandrraasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0