BILDER



Här har vi en riktig charmigsnubbe;)



cooooooolt!




min nya ring :) hihi



mina nya hörlurar (a) LILA:D


mina nya skor (a)


min nya baddräkt :)
öppen baksida!




mitt nya halsband , LOVE IT




mönstret på min nya klänning (a)




ny fjortiströja från gina. Antar att alla snart har den där som alla hade dom där randiga jävla tröjorna.



han med hästen va jävligt skön!
tolkare huru vill;)



kliades tydligen lite på ryggen (a)



HÄÄÄÄÄÄÄÄSTAR :D:D:D:D:D:D:D



lyckansriddare;) eller nå liknande.



min favorit (a)



grönis



kaxigaste riddaren;o



nåra stekare som sköt pil med en båge på en rundplatta några meter bort (a)
han men ponnyn trodde han kunde skjuta iväg ponnyn med en barnpilbåge som han snodde av nån skitunge i publiken (a)



lite mer ponisar




ridaridarida



svartheeeezt



snyggingen med hästen går och slår sönder ett äpple med en hammare.
eller hur tycker ni bilden talar?;)
En bild säger mer än  1000 ord;) komihåg det!:D

tänker ta och läsa och sova nu.
har huvudvärk ); trött som fan

xoxo





Kommentarer
Postat av: Thomastindra

I enjoyed my visit. Greetings from Germany

2011-12-06 @ 07:40:24
URL: http://thomastindra.unitblog.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0