Lekpark i Karlstad!








fråga inte mig vad dom håller på med,!;)






sötare unge än Hanna får man leta efter!:D




yeeah, orkar inte ladda upp mer bilder:D
Där är iaf tvillingarna Jacob och Andreas.
Andreas går fortfarande med feta bandaget!
Han hoppa studdsmatta och bröt hela skiten, benet stack ur armen och skit.
yeah sounds nice. eller inte.

De här bilderna är ifrån när jag va i karlstad för kanske 2 veckor sen om inte mer.
De va dom här bilderna och 200 kort till jag råka radera (a) Men har fått igen alla bilder!:)

Va och tog en kaffe och mjukglass vid picassoskiten här i kristinehamn.
Påvägen dit så ser vi polisen ta nå kontroll grej. Alla slänger på sig bälte;)
Och ricard är ju så smart så han hade glömt körkortet hemma-.-
sen gjorde han nå blås test:) Kommer aldrig klara av det. jävlar vad länge man ska blåsa:o
Jag som har astma och allt, hehehee

Är hemma nu. Fint väder ute! Har ingenaning om vadsom händer idag. Men allas humör här hemma verkar va lite upp och ner. Ena sekunden är alla glad andra så äre tredje världskriget (((:

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0