Vi lär oss av varandra,

HEEJ:D
fick ju feta migränen igår, la mig vid 22;00 tiden, men somnade ju fan inte förrän 2-3 tiden inatt.
åskade och blixtrade som in åt helvete där ute på yxlö.
Alarmet rinde kl 5. Så de va väl bara att kliva upp. Och migränen hade inte släppt även fast jag tog nån dubbeldos av nått.
menmen, satt i bilen kl 6. Va på båten strax efter 7.
lyssnade på musik och försökte sova hela resan men de va fan de obekvämaste stolarna jag har vart med om, Satt mig på golvet och lutade huvudet på rump platsen istället. gick lite bättre eftersom jag är så van med att somna på skolbänkarna (a) hihihihihi

va framme vid 11 tiden. Eftersom vi precis fick tillgång till lägenheten så va vi ute på nån liten billtripp här från 11 tills nu.

jag somnade såklart i bilen. Försökte vakna och skit, men funka ju fan inte. Somnade om och om igen orkade verkligen inte hålla ögonen öppna.
När vi kom fram till en lite kiosk så fick jag en redbull så jag vakna till (a) Mamma har alltid vart emot energidrycker, men nu tyckte dom att jag inte skulle sova nå mer (a) eller vara på dåligt humör (a) hihihi

Nu har både jag och jonte kopplat upp datorerna.
lär väl åka och handla lite snart. Och jag tänkte inte färga håret förrän jag kom hem från gotland. men fan pallar inte mitt hår längre, så jag ska nog färga håret ikväll:) hihihhihi



Christina Aguilera – You Lost Me - Radio Remix

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0