Jag är galet sugen på,

Jag är galet sugen på att spela innebandy! Med KaisMora helst bara F94;or. Miss it!
Jag är galet sugen på att ha en awesome kväll med nåra sköna people, där det ska serveras lite hallonsaft och annat smått och gott! h3h3h3h3h3
Jag är galet sugen på att gå en bartenderutbildning.
Jag är galet sugen på att färga mitt hår. Vill ha tillbaka det blonda tror jag ): Kommer ju ta över ett år att få det fint och då måste man även dra till en frisör och jag har fan inte dom pengarna. Och sen vill jag ha Rött hår , som skiftar i lite mörkbrunt.. ): Trött på mitt hår med nån fucking ful utväxt efter 3 dagar.
Jag är galet sugen på kaffe.
Jag är galet sugen på att gosa med Gooosii!
Jag är galet sugen på att spela Mario cart/Mario star.
Jag är galet sugen på att kolla på nån awesome action film.
Jag är galet sugen på jullov.
Jag är galet sugen på att gitta från verkligenheten. Utomlands hade inte suttit fel. Hehehe
Jag är galet sugen på att skaffa mig en helt ny jävla garderob. Så jädrans trött på mina kläder.
Jag är galet sugen på att bli brun, men rädd för att sola solarium och brun utan sol stinker så förjävligt att jag inte vill använda det. Och det blir fläckigt. Sen med solenshjälp blir jag bara cp röd , som en kräfta och sen kritvit dirr efter. KUL!
Jag är galet sugen på att bli en datanörd. Men suger fan på alla spel som finns, tillochmed worms..
Jag är galet sugen på att flytta till stockholm eller göteborg, när jag har gått ut/klart? gymnasiet.
Jag är galet sugen på att dra utomlands, där naturen är awesome och det kryllar med härliga animals, så man kan matafullt med fotografering.

Det galnaste är att jag inte gör någonting åt detta. Eller så har jag inte de möjligheterna och får ha med mig i minnet hur underbar vissa stunder har vart och att jag utför det andra grejerna med tiden. Eller bara få drömma vidare...

xoxo

Kommentarer
Postat av: Anonym

Göteborg ska du flytta till :D:D:D

2010-12-19 @ 22:55:03
Postat av: Jennie

Kommentaren där över var från mig, fast det kanske du fattade (a)

2010-12-19 @ 22:55:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0