fml.

Godkväll..
Skola-yrkesämne.
Dagen startades hyffsat bra.
Vi ska få göra ett eget "Hörn" efter jul, ena sidan ska man tapetsera och den andra rolla.
Sen ska man inreda den lite och så efter eget tema. Man ska jobba 2 och 2. Men en i klassen skulle få jobba själv. Lätt att jag ska jobba själv. Det bäst var att jag fick som jag vela;) Funderar på att göra Dalatema ;D hähähä

Fick sedan reda på att min idrott imorgon är inställd så jag börjar inte förrän halv 1 imorgon. GÖTT!!

Slutade kl 4. Hade inte ätit ett piss på hela dan. Busstiderna vid skolan hade cpat sönder så jag missade precis 16;22 tåget. SÅ jag fick vänta på 16;39 tåget istället hem till Kristinehamn, Åker typ halva vägen och blir ståendes där i över 20 min. Fick besked om att vi kunde inte ta oss fram till Kristinehamn för att ett tåg hade cpat sönder. Vi fick alltså vända och åka tillbaka till Karlstad för att sedan åka dryg jävla skit buss till Kristinehamn...

Då va jag så jävla frösen, hungrig och kissnödig så det fanns ju fan inte. Så jag trängde mig som fan i folkmängden som va säkert över 100 pers. Kom alltså hem 18;45. fyfarao!

När jag kom hem hade de lagat för lite mat så jag fick laga köttbullar och makaroner som jag även åt i helgen, men w/e. orkade fan inte anstränga mig nå mer. Vart på tippen att börja gråta vilken sekund som helst under denna tid eftersom jag inte hade nå krafter kvar ;p hhehe

Men nu är jag mätT! dock jävligt trött!

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0