I feel you in my bones,



Tjääänare.
Supersöta Lina Dunder sov hos mig inatt:)
Igår efter skolan drog vi till molkom för att hämta hennes grejer, sedan in till Karlstad igen, sen hit till Kristinehamn. Somnade åt The notebook. :)

Engelska första lektion, helt ok. Dock hatar jag engelska.
Matte efter det.. Segaste jävla lektionen jag har vart med om! Fy tusan.
Datakunskap, shit du, not nice lektion. Blev typ lämnad av alla. Linnea thailand, Lina gick för att hinna med buss efter typ en kvart. Och Carro har redan haft datakunskap förra året.
Fun life! Fick gjort en jävla massa skit iaf:) dutti tjej!

Somnade på bussen hem! Tror inte jag har vart vaken en ända fredag på bussen hem än!
Have got en nice godispåse här i famnen, 3 spartacus avsnitt kvar och sen ikväll blir det nog Idol.
Bara jag och Jonte hemma den här helgen. Älsklingen kanske kommer (:

The Perishers – Is It Over Now?

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0