Jealous,

Tjenare,
Fredrik sov här inatt :) Sötkille som hade somnat när jag kom tillbaka från dushen vid 10 tiden igår kväll. ;) Gjorde matteprov i skolan idag, håller tummarna för ett G. Träffade Linnea idag för första gången på över 2 veckor. Ååh, sötiis! Följde med henne ner på karlstad och handla lite grejer efter skolan :) hihi
Somnade såklart på fredagsbussen<3 När jag kom hem öppnade jag vårt tomma kylskåp som blir överfyllt när som helst! Fyfan vad jag är hungrig! Har även checkat in skolkatalogen också. Och jag är såklart as missnöjd med mitt klassfoto, fyfan, ser ut som nå fetto emo. ;( fuck.

Händer ikväll?
Dunno.
Händer imorgon(lördag)?
"Minijulafton" i Alster. Med värmlandssläkten. Fun.
Antar att jag får åka buss hem själv på kvällen.. Tomt hus. gött
Händer på söndag?
Dunno, maybe girlsen? Men alltid nån som brukar banga, så att... Jag tror det blir en chillerill dag.

Julafton börjar närma sig. Blir bara mer och mer på negghumör.suck



Soulja Boy – Grammy

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0