Life beyond earth,

Godmorgon!
Igår var jag fan riktigt duktig!
Bakade:
*Rocky road
*mer knäck
*frukostbullar (bröd)
Städade övervåningen.
Vek kläder
Bäddade sängen
Julhandlade med mami
Och påbörjade att göra färskost, som jag ska smaksätta idag.

Var helt slut och mådde dåligt på kvällen så jag gick och la mig vid 10 tiden.
Vaknade vid halv 9 och somnade sedan om vid 9 och vakna 10. Så nästan sovit 12 timmar inatt.
tror jag behövde det. Men börjar dock bli sjuk ):

Nu ska jag färga mitt hår, som jag inte orkade göra igår, sen baka mer bröd och smaksätta färskosten.
Ikväll kommer min andra syster med hennes pojkvän. Så kvällen blir nog rätt lugn.
The Script – Nothing



xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0