Lucia,

Dagen börjades med att jag fick springa som en dåre för att hinna med tåget till karlstad. De har bytt om alla jävla tågtider som jag inte hade en susning om. härligt! sådär på morgonkvisten.
När jag hade satt mig ner ångrade jag mig genast och vela hoppa av tåget eftersom jag har så JÄVLA FUCKING ONT i underlivet. HEHE ursäkta men va i helvete. fyfan
Sen vela jag träffa my homie som va lite unhappy today eftersom det finns jävligt många killar som inte har nå hjärnceller och är själviska som fan. och så vela jag träffa min lilla gulliplutt!:D hihi

OneRepublic – Secrets

Skoldagen startades med det roligaste luciatåget jag någonsin har vart med om. Alltså när de gick in trodde jag att de va ett stort skämt. Men de vare tydligen inte. Rätt taskigt att alla satt och asgarvade åt dom ;) men vafan,skitsamma. Kul som fan vare!

Haft yrkesämne sedan hela dan. Jag är done with the shit för länge sen, så gjorde nå random sak.
Sen på lunchen ringde jag sjukhuset för att höra vad fan jag ska göra. Va nyss där och de bekräfta att jag har urinvägsinfektion så ska käka penicillin nu, göött .
Tvingar även i mig tranbärsdricka som smakar helvete. typ as gammal cp stark saft. om inte värre. fyfan. Svider i hela halsen. Men skitsamma, bara jag blir bra snart så är jag happy.
fyfan vad jag verkligen hatar vinter nu!



xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0