Nothing left to show,

jaru, mår inte sådär jättebra. men inom kort äre snart över, får vi hoppas!
Ska ta penicillin 1 tablett 3 gånger om dan.
sen ska jag testa nåra Tranbärs piller morgon och kväll så kanske jag slipper fler urinvägsinfektioner denna vinter. Ska börja dricka megavis med vatten också, helst citronvatten. Hehehe
Eftersom jag inte mår nå bra så ska jag icke va med på idrotten imorgon så börjar halv 1. Hur jävla fett är inte det?:D
Efterskolan imorgon kanske älsklingen följer med mig hem :D hihii

Har klätt granen idag!:o Blir förvånad själv. Jag som är själva grinchen klär en julgran?
aja, var fan sugen på det idag:) dock har katterna rivit ner halva gran....

Asking Alexandria – The Final Episode (Let's Change The Channel)



xoxo

Kommentarer
Postat av: Madde

Jag är stolt över dig Saris!! Att du klär en julgran, det är stort!

2010-12-15 @ 09:09:24
Postat av: Anonym

hihih awww tack paddie (a)

Visst äre:o fan chockad själv!:O

2010-12-15 @ 17:01:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0