On my way,

Tjaaaa!
Då var det onsdag idag då!
1 december, Mammas kille Ricard fyller år.
Vaknade brevid älskligen imorse(: hihi
Skola idag då, Yrkesämne nästan hela dan! Matte första lektion.
Vart på Värmlands museum (: Ska göra en bildanalys!
När jag kom hem runt halv 4. Slängde jag bara av mig jackan och började baka pepparkakor.
Skruvade upp musik på högsta volym och dunka på:D
Vid 5 började jag skala potatis och fixa kött, sara-special-sallad, egen dressing , sås ( cream fresh, soltorkadetomater, fetaost och massa kryddor) och hasselbackspotatis. FYfan va grym jag är.
Nu är jag helt slut. Ska dra in i duschen nu (:
Bädda sängen och sen dra på en mask och bara slappna av nåra minuter.
Sounds great!



Erik Hassle – Back To Bed

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0