The sadness will never end,

men fuckmylife rent utsagt.
Jag som hade tänkt att sova ut idag!
Va fan är jag vaken nu för?
Och vad fan har jag vart vaken hela jävla natten för?
-Jo jag har fan dragit på mig nå jävla skit urinvägsinfektion.
Inte så värst ovanligt att jag drar på mig en, och som i vanlig ordning så kommer jag ha det varenda jävla månad nu säkert under vintern. Åh...
Så är det lördag! Och min familj hade tänkt att dra ut och göra nå kul. Typ gocart och bowla och sen dra åt på resturang ikväll. Tror ni jag kan göra det? näpppPPpppP.
Blir nog sjukhuset senare skulle jag tro. Pallar inte det här så länge till alltså. :< fuck.


Zatox – Ear Fucking

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0