Tjugosex,

Heejsan!
Dagen startades väääldigt tidigt.
Drog ner på Kristinehamn för att checka om det fanns nå nice skor man kunde köpa.
Jag ,mamma och mina systrar drog där ifrån rätt fort eftersom det inte fanns ett skit i Kristinehamn.
Vi åkte till karlstad. Fick i oss lite mat. Jag tycker att det va jävligt dålig rea.
Men slutade med att jag fick med mig hem:

*ett par skor
*2 tröjor (en utav dom funderar jag på att ha på nyår)
*ett naglack
*trosor

var nog det..

Tänkte ta och fylla mobilen med en jäkla massa musik nu så jag inte får utbrott i bussen till stockholm på tisdag. Tänkte även ta och kolla på en DVD om bareMinerals så jag lär mig hur man ska använda det.

Imorgon åker jag nog in till Karlstad för att shoppa med Fredrik (: Han följer nog med mig hem efter det och sover här. hihi

Och på tisdag rymmer jag ifrån Kristinehamn och drar på en Kryssning med Mamma,Hanna och Jonte. Ska på Spa, längtar som fan!

Var väl nog allt. Kommer hem på Onsdagkväll. Drar kanske till Linnea eller Lina redan på Torsdagen och kommer nog inte hem förrän söndag eller måndag?:o känns som en jävligt oplanerad vecka ;p

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0