Sleepless again,


Tjaa.
Mår lite bättre nu än tidigare idag!
Har inte gjort ett piss idag. Känns som världens längsta tråkigaste söndag.
Kollat på en bluray film på 55 tums tv . Kingdom of Heaven. 3 timmar lång :) Bra tidsfördriv (:
Va som att kolla på bio, om inte bättre. hähä

Adept – An Era Of Treachery

Har bestämt mig för att jag ska fan ta tag i mitt liv efter nyår.
Starta om på nytt. Ta och sköta om min kropp lite bättre!
Tex
Börja sporta
Börja äta som normalt folk
Sova


Det är de första jag ska ta tag i iaf. Då kanske jag slipper min hemska migrän lite grann också.
Skolan går fan riktigt bra. så jag ska bara fortsätta som jag gör där.
Min attityd är som den alltid har vart. Född med den! (: Har sina för och nackdelar.
Så får vi hoppas att jag får behålla mina underbara vänner här i värmland också:) Och min söta lilla älskling :) hihhihi
Hoppas på att 2011 blir ett awesome år. Jag behöver fan ett bra år nu känner jag!
Sounds gr8!
duunka lite musik som gäller nu!
så får vi hålla tummarna att jag mår prima ballerina imorgon och att jag får nåra timmars sömn inatt iaf (:

Peace!

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0