we both know that starting over isn’t a way to begin,


Escape The Fate – Issues
Escape The Fate – Gorgeous Nightmare
Escape The Fate – Day Of Wreckoning
Escape The Fate – The Final Blow
Escape The Fate – The Aftermath (G3)

Den sista är bäst! Hur fan kan jag ha missat deras nya album?
Har dammsugit trappan och rensat i mitt rum. och när vi snackar rensa så blev det fan en hel kartong till vinden. Plockat bort en jäkla massa saker från lådorna under min säng och sen min svarta byrå på rummet :) hihi  har även vart duktig och städat i mitt skåp i badrummet och gjort rent i kattlådan, hehe
Drog en nice dusch tidigare och sköljde precis bort ansiktsmasken. Är gaaaaalet hungrig nu! Mat -datorn - bedtime

Tror att det blir skola imorgon om det inte blir värre. hähä rätt fett att ha sovmorgon till 9;30 imorgon.
dock hatar jag buss och tågtiderna från kristinehamn till Karlstad :)

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0