You only think about yourself girl,

Tjeeenare!
Sällskap inatt!(a) Myyysigt. Sovit som en stock, dock vare jääävligt drygt att kliva upp halv 6 imorse..
Men men.. OCH PÅ BUSSEN IMORSE KL 7. ÄRE inte nån retard som sätter sig bakom mig och Fredrik och dunkar fan sönder sina hörlurar så heeeela bussen hörde hennes musik! Spelades; Abba,Magnus Uggla, Spice girls m.m Liiiite irreterad man blev. Skoldagen startades tidigare än vanligt. 8;10. Min klass skulle redovisa ett projekt för ett par lärare.  Och den personen jag skulle redovisa med kom ju fan inte, utan kom senare på dagen. Lite sur jag va alltså. Jag hade ju fan ingen susning om vad hon skulle säga så fick ju bara hitta på nå as fort. Fuck säger jag bara.

Matte- dunka metal och försökte plugga lite inför provet vi ska ha på fredag och jag kan iiiiiiiiiiiiiingenting ):
Yrkesämne - Lilla Malin ska troligtvis börja på min linje istället för el:D hähähä Helt awesome, skön brud!
Jag och hon kommer få göra hörnet tsm, så då blir det inge dalatema utan det blev visst Innebandytema. Heheh kung dag med henne! 

Tänkte följa med henne till säffle först men har sån jävla huvudvärk idag, hungrig och har fortfarande urinvägsinfektion, men börjar bli mycket bättre nu! Så jag satt och vänta på min buss i typ en timme. Lite djupt jag somna på bussen hem. Vaknade av världens ryck precis när vi va framme i Kristinehamn. Skulle fan inte förvåna mig om jag pratade i sömnen också. hehehe

har även pluggning som måste göras i matte och engelska.
Tror även jag ska va snälldotter och stå för matlagningen idag (a)


franz<3

David Guetta – Who's That Chick ? (feat. Rihanna) [Edit Version]
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0