Alla hjärtansdag.

tjaa. jag gillar inte när blogg.se fuckar sönder. Jag kan inte lägga in nån bild och det är nå cp med texten:O och jag HATAR mitt jävla anus helvetes modem, router jävla internet helvetet laggar ju fan dase såre bara skriker om det. sorry för att grova ord. men sån är jag. höhöhö Vaknade av ett gulligt sms:D hihi. jag måste bara säga att jag hatar verkligen den här dagen. jag fattar inte varför den finns, meningslös enligt mig. Jag har verkligen inget att fira eller ge kärlek och glädje till nån, eller jo kanske. men ändå, Kärlek gör ont. Sällan kärlek finns där för alltid. De beror på vad det är för kärlek också. Finns så mycket olika. Och folk har olika sätt på att visa hur man känner för en viss person, ibland kan man misstolka också. Sen tycker jag att de inte är kul att leka med andras känslor. Ah, jag är sämst på att formulera mig. bara för det så ska jag ta och spela wow nu och dunka musik. Kul att jag somnade med wow och spotify på;) HAHAHA. Vaknade sen efter nån timme och insåg att jag typ låg tsm med datorn. LOL. höhöö. Ahfan, hörs sen;) xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0