almost dead,

hej jag vill dö.
eller jag är död.
ligger här i sängen helt jävla död med mascara ner till fötterna. huhu
fyfan, känsliga sara är igång idag.
fyfan gråter åt fan ingenting.
dagen började bra de första timmarna.
åkte till ryssa på morgonen och peppade tjejerna som spelade final skoldm match i innebandy, vi vann:D höhö
åkte dirket till skolan och gjorde ett kemi prov som jag hade pluggat som en idiot på, men olyckligtvis så har inte jag en bra dag idag utan satt och tänkte på massa annat skit.


skuldkänslor som fan. Jo varför?
Hant jag nå jävla halsfluss bakterier då och har smittat älsklingen. Jo.. bra där sara jävligt bra, fan va skön jag är. eller inte!
Så jag satt och tänkte på den skiten hela jävla tiden. Slutade efter provet.
kom knappt hem förnst mormor stod med bilen utanför huset och skulle skjutsa mig till sjukhuset.
visade sig alltså att jag hade halsfluss grejs, men ska inte behandla det för jag är inte sjuk. så jag ska gå runt med nå jävla bakterier? hallå? wtf?
fan satt ju där i åratal. Plus att idioter till människor som inte kan sticka en jävla nål i min arm utan de sticker fan 4 st nålar först i armväcken sedan på handen.
bra där. fanskap.

aja, drog sedan hem och satte på mig täckbyxor och bara börja skotta hela jävla uppfarten.
och nån jävla gubbjävel till att ploga vägen hade ju fan gjort nån jävla stophög vid början av uppfarten som va typ av is. DE GICK JU JÄTTE BRA ATT SKOTTA: eller inte. fanskap
la mig ner på uppfarten och grät HAHAHA. fyfan.


nu ska jag inte göra ett piss. bara ligga i sängen och känna hur Hades väntar på mig där nere(;

xoxo förfan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0