And you're going to get what you deserve.



wöwöwöwö jag ser ut som en tönt. JAG ÄR EN TÖNT._.
nationella kan ta sig((: hehehhehee. tror jag gjorde lite fel,
drog sen ner på stan med den bästa delen utav klassen((:
käkade kebabtallrik. hihihi jag borde börja träna._.
aja, jag orkar inte få ångest för min kropp. HHÖHÖHÖö jag tycker alla bryr sig för mycket om sitt utseende.
Man borde göra som jag och se ut som en tönt i verkligheten och se mer töntig ut på foton (a) hihi


Film på engelskan, läsa nån bög gardell bok på svenskan.
nyheter på so(Y) nice day,
nu ska jag plugga lite Ellära och magnetism :o höhhö
sen lite kemi (:
om jag orkar. kanske blir lite wow emellan åt för att samla krafter :D:D

You Me At Six – Stay With Me
You Me At Six – Fireworks
You Me At Six – Underdog

Älskar deras nya album, aaah<3

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0