Break up to make up

hjärtat bankar, halsen värker för jag stod nyss och dampade sönder på min familj, seriöst.
nötter..
alla verkar ha vaknat på fel sida idag, speciellt möllis.
han fick jag fan damp på idag också. aja,
har iaf gjort disken nu, typ mat upp till armhålorna.. Och fan nån bög har lämnat min dörr öppen till garaget så de är svin kallt här inne också. vad fan ska de in på mitt rum och göra?
idioter. fan.

We Butter The Bread With Butter – World of Warcraft

bra låt. Lugnar ner mig iaf.
Nästan vecka har jag typ 100 prov plus nationella. lol?
fuck this alltså. fan vad sur jag är. Jag  bara klagar i det här inlägget.
jag vet inte ens vad jag ska skriva . annars har faktiskt mitt humör i skolan vart på topp tills jag hade lektion med möllis..
aja, fan jag ska nog lägga mig i sängen nu. Inte göra nånting.
känns skönt.

och alla klipper fan lugg nu förtiden så jag tänker fan inte klippa nån jävla lugg.
fan, jag är rädd för att vara rädd också.
tänkte att ni kunde anteckna det.
eller varför inte hela jävla inlägget?
'ähfan ska sluta gnälla, hörs.




xoxo



Kommentarer
Postat av: Karstenlouise

Very impressed!

2010-12-23 @ 09:55:24
URL: http://karstenlouise.blogfuture.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0