Donkenfjååårtis.



Hahhahaa,
snackar ju fan fel och missa massa jag skulle säga.
Bra att jag säger Maxi ist för Max.
och att vi såg den där röda lastbilen en gång till också;D höhhöö
SNygga killen stod ute på en parkering och rökte (a)
fjortis språket märks lite mer i detta inlägg. Dom ba; VI ba; Sen ba; bababababa:
Telefonnummret fanns på lastbilen.
nu blire wow.
följde med becka och knäppte kort på hennes balklänning som hon ska sälja,
sen sprang jag in på kaffestugan och köpte en semla.
första semlan för iår. fick pengar av mormor (a) hihih

xoxo

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha:D man fick ju vara med på ett hörn på det hära inlägget då :D haha det skulle ju vara lite kort , men så blorndet ju inte;D fan vad jag skrattar åt dina inlägg :D så kul fortsätt med de <3

2010-02-10 @ 19:22:10
URL: http://fridaljunggren.devote.se
Postat av: Anonym

haha så blev det inte ska de vara :D <3

2010-02-10 @ 19:22:57
URL: http://fridaljunggren.devote.se
Postat av: Anonym

Hahahha, såklart;)

tack så mycket eller nått^^ hihihi<3

2010-02-10 @ 19:26:26
Postat av: Jennie Andersson

Du behöver inte spela! De där är den riktigt Sara!

Jag vet!

2010-02-11 @ 19:24:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0