Frozen



tjaa,
fan vad trött jag är,har vart det hela dagen.
började med att jag tänkte skita i spanskan och sova istället.
Men jag är en snällflicka..
Sitter och väntar på att lektionen ska börja. Så kommer några i min klass och pekar på dörren. Då står det att lektionen är inställd. WTF Fan vad sur jag blev. Satt på en bänk i nån timmne.
Fick reda på att alla va typ sjuka osv.
sen har dagen vart helt slö. på svenskan fick jag nog.
bra att jag blir otrevlig när jag äter och sover dåligt..
aja, nu har jag ätit och nu ligger jag i mitt kalla rum under täcket med massa kläder plus mössa..
snart besök (a) hihhihi

Idag fyller lillemaddis år:D
GRATTIS MADDE HÄLL:)
fast du/hon är utomlands nu tror jag;O
fick det i present av sin syster, lol?;o

xoxo




Kommentarer
Postat av: Madde

Tack Saris! :D

2010-02-03 @ 19:58:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0