I keep my secrets safe



godmorgon eller nått i den stiilen.
Jag är fan jävligt trött.
igår va jag med jesper, somnade nästan innan han åkte. hhöhöö
så jävla social eller inte. Jag hatar mina humörsvägningar. HAHA tror fan ingen kan klå mitt humör.
Sämst tålamod har jag också för den delen. Och jag vill verkligen ha boken "slå länge vi båda andas". Jag är fan pepp på att gå och köpa den idag.
Sen gå hem och bara ligga i sängen och mysa och fundera på mitt liv hur jag vill att de ska se ut och genomgå nåra beslut. sounds scary. höhöhö.
Ähfan jag vet inte, en nice dusch ska jag ta först.
dunka sönder en annans spotify spelningslista som jag är kär i ska jag också göra. höhöhö.
Vi får väl se vad som händer idag. Känns som de kommer bli en tuff dag på något sätt ändå.

Dear Whoever – Tears of Ashes

Underoath – A Boy Brushed Red Living In Black And White

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0