Jag


HEJ!
jag är lite förbannad och sur..
ovanligt? näää. Aja, sov hos emma. Skit söt flicka!:D
Vi skulle ta bussen från finnsnäs ner på stan.
När vi har stått där ett bra tag kommer vi på att bussen inte går på helger,
så vi gick hem till henne och satte på oss mer kläder.
så var det bara för mig att börja gå in mot stan.
Massa sura jävla turister överallt.
nå jävla skit plogare kan ju inte ens ploga gångarna.
och en bara jävla massa folk som går mig på nerverna.
helt jävla slut när jag kom till bussstation.
satt där i över en timme, sen gav jag upp när den hoppade över hånåkni vändan och skulle åka till lassaerttet ist, började gå hem med världens sämsta irreterande humör.HAH

som tur var åkte min bästa granne förbi mig och såg att de va jag och plockade upp mig, gjorde min dag hittills.
så nu sitter jag här med myskläder och känner hur magen kurrar, så jag ska gå och göra lite mat:)
tror att jesper kommer senare idag också:)

aja, hörs sen kanske.
fan äre för fel på kuk blogg.se nurå? min text är helt dum i huvudet..


xoxo


Kommentarer
Postat av: Thoramal

Wonderful and informative web site. I used information from this site its great.

2011-10-07 @ 07:19:29
URL: http://thoramal.blognownow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0