Once upon a time..



..A little girl called sara;)


hehehe, sov som sagt as länge igår på dagen, somnade halv 11 igår kväll.
vaknade runt lunch tid. Hahah bra där . Fattar inte hur jag lyckas.
jag är fan helt slut. Jag har fan inte sovit ut tillräckligt tror jag. Och jag skulle lätt kunna lägga mig och sova 3 timmar till nu.
men jag tror jag tar och läser ut ljudet av ditt hjärta boken ist (:
Har beställt massa kläder från junkyard, hihihi så nu är jag glad:D
Plus att jag är väldigt nöjd med min lön:D hihihi
Och jag har helt jävla sjuka drömmar. tror jag har spelat för mycket wow och kollat för mycket på fantasi och action filmer, HAHAHA shit alltså.
aja, nu ska jag läsa, sen kanske se på nån film. Ta mig en kopp te och mysa (:

xoxo

Kommentarer
Postat av: Dedu ^^

Vadå fin? :O ;) ^^

2010-02-25 @ 20:14:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0