Onsdag, en ansträngande dag. Lugg?

Jag hatar den här dagen, ända från dagens morgon då jag var helt jävla slut och orkade verkligen inte gå upp.
tror jag nästan testade varenda plagg jag har. Visste inte om jag kände för t-shirt, vanlig tröja, tjocktröja, mysdag? , stora kläder dag?, sötdag? kände inte för nånting. Plus att de är idrott på morgonen. Kände inte alls för det. Så äre nån i A som ska ha lektion, fan va irrterad jag blev då och visste att den här dagen skulle bli en dålig dag.
Hade so, har nå grupparbete och de är det värsta jag vet.
innan spanska skulle jag dra till nån och fråga om jag kan få en sånt där skolbuss kort eftersom min farsa bor nånstans där i Särna och mamma bor i mora. men båda måste tydligen bo i mora kommun?, fuck that. fan va sur jag blev. Äckligmat i skolan också , ingen stor nyhet.  Sen vare so igen, fast då gjorde jag och gustav snygga powerpoint bilden;) lite humor skare va in det hela ;D hehehehehe.



ahfan, slutade sen. Gick hem och kokade kaffe och käka mackor och glass.
Slängde in massa tvätt i tvättmaskin, tog tag i att städa mitt rum sedan, fyfan hela golvet var ju typ 5 meter damm. piiinsamt. fan vad illa alltså. Påbörjade en möblering men ställde tillbaka skiten igen.
NU har jag hängt tvätten. höhöhö.

Tror jag ska försöka tunna ur mitt hår sen, kanske klippa lugg:O vettefan alltså. får se hur jag gör.
funderar på att börja slinga upp det till typ ljusbrunt? :D Någon som har nå tips på nå bra slingmedel? så det inte blir orange.
nu ska jag nog spela lite wow :) hihi tycker jag förtjänar det efter en sådan slitig dag. ((:
mitt humör är fan inte att leka med, jag hatar det. De går fan upp och ner som fan. Sorry,
men de flesta som känner mig bra vet hur man ska hantera det^^ höhöhö, aja, fan va långt inlägg.
får se om det kanske blir nå videoinlägg sen;p



sådär såg jag ut förut med lugg.

xoxo

Kommentarer
Postat av: sliljedal@bdb

INTE LUGGGGGGG!!!!!!!!!

2010-02-10 @ 18:11:05
URL: http://sliljedal.bilddagboken.se
Postat av: Anonym

Haahahha okej! Nej de blev typ snelugg ist;D

Alla har fan lugg, as tråkigt):

2010-02-10 @ 19:02:47
Postat av: sliljedal@bdb

bra!

2010-02-10 @ 23:45:45
URL: http://sliljedal.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0