Semeldagen



lol, tror inte jag skrev något inlägg igår. höhöhö
va iasf med jesper(A) hihi.
lagade lite mat och sånt;D hihihiihi
pluggade på teknikprovet som jag trodde jag skulle ha i morse, men icke sa nicke, fanva jag lackade sönder.
aja, ganska omväcxlande humör idag som vanligt. LÄTTRETAD.....

drog ner på stan och käka mat med emma på kaffestugan, och de är ju semeldagen också;)
så vi tog en vaniljsemla sen(A) ghihi
hon gick och köpte en gör snygg väska på åhlens sen.
Jag köpte naglack, puder , armband, navelpiercing och hårfärg(A) ihihiihihi
emma färgar det nu, vettefan hur detta kommer sluta..
typ akuten eller nå. HAHAHAHAA

snackar med jesper i skype också, han tycker vi är knäppa. höhöhöö
aja, nu ska jag försöka att inte skrika så mycket när emma kammar mitt jävla hår.. som jag är så jävla trött på..





xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0