So it's true what they say, if you love someone you should set them free?

tjabloggen,
inte suttit vid datorn på hela dagen idag;O annars brukar jag alltid starta datorn när jag vaknar, stänger av den när jag ska gå till skolan, sätter på den när jag okmme hem från skolan, sitter här tills jag somnar. Idag är de en speciell dag, för det första äre mattias födelsedag idag;) grattis:D Sen så vaknade jag med huvudvärk!? jippie, eller inte.. GIck till skolan för att jag skulle redovisa nå skit på so;n men icke sa nicke. Jag gick hem på Lunchen,

Stoppade i mig lite lunch, kastade i lite tabletter i munnen, gick raka vägen till sängen, la mig med strumpbyxor, mjukisbyxor och långärmadtröja under duntäcke. Vaknade kl 4. Bra jobbat sara. Haha skönt som fan vare. Hoppas jag kan somna ikväll. Men de tror jag. Jag är fortfarande trött. Känns som jag har sprungit maraton lopp eller nå;o



Mitt liv börjar ljusna lite, men en del är fortfarande mörkt.
Jag tror aldrig att tiden läker alla sår.

Snart är det lov också:) ska jobba lite på lovet, sen har jag inte sp himla mycket planerat(:
nu ska jag njuta av min choklad:D höhö


xoxo

Kommentarer
Postat av: Iris Finck

Ooooooootroligt vacker bild, tänk att nån sett detdär på riktigt och fotat. Hur är de idag då, såg en märklig tatuerad tunga och kollar din blogg. Ha de! Trevlig midsommar, klä dej i bästa leendet.

2011-06-23 @ 14:09:05
URL: http://trohoppochlek.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0