tekniskaemma;)

LOL, jag hade klickat på typ ändra redigerare. HAHAHAHAA
Jävla n00b jag är. ahfan, måste bara berätta att emma är nog den mest otekniska person jag känner förtillfället.
efter min mormor då..

HAHAHA, hon skulle ladda ner en film. Haha så rinde hon mig igår och  ba; visst äre tankafett?
ska man klicka här för att ladda ner den. Ska jag tillåta eller inte? ska jag spaara? och blabla.
sen tog det 2 sekunder så va filmen klar. men hon gfick inte igång filmen i VLC.

Så igår när jag va hemma hos henne så skulle jag se vad felet var. Så höll jag på med massa inställningar och skit på VLC. Vet ni vad jag upptäcker ?

HON HAR JU FAN INTE ETT JÄVLA NEDLADDNINGSPROGRAM! Hahahaha fyfan vad skön du är emma;)
så jag fixade utorrent åtna. Fast bitcomet är nice de också. men aja. Så nu har hon faktiskt lyckas ladda ner några filmer alldeles själv;) grattis emma:D

Nu blire fan wow.



höhöhöh jag gillar bilden, jag ser kaxig ut ;o höhöhöhöhöhö

xoxo

Kommentarer
Postat av: c

jag får pröva :D

2010-02-14 @ 14:08:23
URL: http://redandblack.se
Postat av: Pellestina

God bless you

2011-03-29 @ 07:48:46
URL: http://pellestina.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0