You tell me this is for the best,

goddagens,
huvudvärk nu.
seriöst fan, jag tänker för mycket. Mina hjärnceller ligger uppochner i min hjärnvätska. Som döda fiskar i en möglig plastpåse. HAHAHA
Därför belönar jag mig själv nu med att spela wow nån halvtimme.
Sedan laga lite mat till mig och lillebror.
Sen spela mer wow:D hehehe

Pluggat inför Kemiprovet. Nice kan fan ganska mycket, de vi ska veta iaf tror jag.
Och sen "skum"läst ut brödernalejonhjärta som jag kan utantill och skrivit massa skit om astridlindgren och skrivit talkort inför bokredovisningen nästan vecka. Känner mig jävligt duktig.

ahfan, HÖRS DÅåå.



Min lillebror ser ut som Justin bieber:O
Justin Bieber – Down To Earth
iaf ibland. hihihi

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0