about sara

går inge bra för mig och dataspel alltså..
dissar det där och spelar dotA ist.

här kommer fan ett test för er som är intresserade.

OM DIG:
Du heter? Sara Andersson
Du är född? 940311
Du bor? Dalarna -Mora
Du gillar? sova?
Du hatar? ganska mycket, skulle kunna skriva en helt sida. Men nu äre så att jag inte orkar.
En fråga du får ofta? Är du sur? Hatar du mig?
Hur många par skor har du? vet inte;o massa iaf,
Du är sugen på? godis;o
Har du varit full? yeasssbooooxoxxoxoxoxxxxx


SVÅRA VAL:

mobil eller mp3? mobil
myskväll eller festkväll? festkväll
tjejkompisar eller killkompisar? killkompisar har skönast humor. Tjejer är mesiga, men kan va lite kul attvara flickig ibland också. De förstår en bäst.
krulligt eller platt hår? har lockigt, men plattar det alltid
mörk- eller ljushårig på motsatta könet? mörk tror jag, Hehe håret är viktigt;o
kramar eller pussar? pussar:p
blåa, gröna eller bruna ögon? spelar ingenroll:p
öl eller vodka? hatar öl. Så vodka forsure-
långt eller kort hår? på mig skare vara långt:D

FRAMTID:
hur många barn? helst inga.
namn? om jag inte ska ha nå så ska det inte vara nå namn heller.
gifta dig? får se ;o tror ingen klarar av mig faktiskt.
arbeta ? ja, fyfan;D
bo vart? något nice place.

DEN SENASTE VECKAN:

Kysst någon? njaaae, de tror jag icke, KUNDE ha gjort... eller de va precis en vecka sedan.
Kramat någon? ehm, tror jag inte heller:D om det inte räknas för en PRECIS en vecka sedan.
gråtit? jajjamen
saknat någon? njae, eller ko de lär jag väl ha gjort.
tyckt synd om någon? Japp
druckit alkohol? nepp.
träffat någon ny? hm. njae

FAVORIT:
låt? oj, byter favorit låt typ varenda minut. haha finns massa jag gillar.
färg? svart?:) fast nu är jag inne i en period då jag älskar massa färger. Lila (A)
kläder? typ, stortröja och jeans eller nå
känsla? När jag är glad och snäll och positiv, inget kan förstöra den känslan . De är en favorit. Önskar att jag alltid hade den.
parfym? ingenanig;o hehe

xoxo


Kommentarer
Postat av: JÄNS

DOTA :D:D

2010-01-24 @ 15:35:02
Postat av: Anonym

Loves it;D

2010-01-24 @ 15:35:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0