sara pratar ut:o

tja, tänkte dra igång nått ap långt inlägg.
Men nu äre så att jag har ganska lätt att bara babbla på om ingenting
hehe, men jag gillar kaffe :D
Och jag har inget liv?
De kanske ni har märkt i mina blogg inlägg.
jag gör liksom ingenting om dagarna?
haahaha. men.. jag är en jävla data nörd också.
min dator är fan igång 24/7.
den får sova när jag sover på nätterna ibland.


Saras onödiga babbel om kärlek(a)
Och jag bara måsta säga att jag hatar när någon är kär och inte får besvarade känslor tillbaka. jag hatar när man är olyckligt kär. Jag hatar allt inom kärlek mellan 2 personer. TIllochmed när man är helt jävla överlyckliga för man är så kär. De är nästan bara jobbigt att kolla på och höra om när någon är det. Ochja, jag har vart där engång så ja, jag vet vad jag snackar om. Men nej, kärlek är bara onödigt:D de är min åsikt. PLUS att de flesta killar är så jävla i håliga:o och okänsliga så de finns fan inte. Andra bryr sig om en alldels för mycket. Det ska vara lagomt. Och jag kan inte ta åt mig komplimanger. Jag hatar det. Men man blir ju alltid lite glad(: Sen verkar det bara som att killar vill ha sex och få sin egna lilla njutning. Men vi tjejer vill ju något helt annat. Vi vill fylla vår tomma plats där bredvid sängen. Vakna bredvid någon som vi verkligen tycker om, och får besvarade känslor tillbaka. Ta en morgondusch tillsammans. Sätta sig vid frukost bordet osv en lördags morgon. Okej, jag är ganska liten. Snart 16 år och jag har hela livet framför mig med att hitta den där killen , jag är förliten för sånt där tänker säkert vissa. Och eftersom jag inte är kille så vet jag inte hur ni tänker(a) Ni kanske drömmer sådär ni också. eller så är det som jag säger. att ni vill bara ha sex , leva livet och inte binda er med någon, för ni har ingen ork till det. Precis som jag, alltså jag har ingen ork att lägga ner massa energi på någon just nu.
Så..vill jag verkligen ha det där?
tveksamt, kärlek håller nästan aldrig ända in till döden. Man blir alltid sårad eller sårar någon.
så gå inte och bli kär:) hihi mitt råd:D

Det här med kärlek mellan kompisar och hurmycket man bryr sig om varadra egentligen finns det här Saras liv?
Hmm. Jarå, det finns. Men jag verkligen hatar när folk går bakom ryggen på varandra. Fast det kanske egentligen är ens eget bästa. Vissa kan inte hålla vad de har lovat och de gör verkligen mig piss off. Sen vad jag har vart med om den senaste tiden är att man håller på att gluttar på ens kompis ex eller ens ragg eller hur man nu ska kalla det. Om en kompis gillar en just nu säger vi, så går jag sen och börjar snacka med den och börjar gilla den, vad äre för stil egentligen? jag vet inte ens svaret på det själv. VIsst, man kan inte rå för sina känslor. Men vad hände med vänskapen och hur jävla självisk man är ibland. DEN ÄNDA personen jag känner som har tänkt på en annans skull när det gäller sånt här med känslor för någon och en typ "kompis" är emma. Emma är en underbar kompis. Hon snackar aldrig skit och folk. Vill allas bästa och försöker verkligen göra så alla är glada och mår bra. Och hon tänker alldeles för lite för hennes egna bästa. Det ända jag vill säga med det här om emma är att hon är en underbar kompis och att hon ska veta det(: Och jag vet att hon läser min blogg och jag gjorde så hon fick dåligtsamvete idag på skoj(A) så nu gott gör jag det här:D JAG ÄLSKAR DIG EMMA. :)

hihi. aja, kanske blir jobbigt att läsa? Helt frivilligt iaf. Vila ögonen på en bild här :)



vad säger den här bilden för dig?

jag tycker den berättar hur osynliga personer det finns. De har ingen kroppsvärme, iskall och inget hjärta.
Och att klädsel och utseende inte ska betyda någonting för att man ska kunna vara tillräckligt "cool" för att umgås med någon. Alla är olika. Alla har sina egna åsikter. Insidan som räknas. Personligheten. Ingen är perfekt. Alla har sina brister. Alla gör misstag ibland. Alla behöver få ha en dålig dag. Alla behöver få gråta även fast inget har hänt. Utan bara få gråta ut. De känns underbar efteråt. Jag bölar som en jävla barnunge. Jag kan gråta åt verkligen ingenting vart som helst , när som helst. Haha:D

Och whats up med dom här jävla fjortisyoutube klippen? okej, jag erkänner att de är lite små kul tills man själv inte är med. Men sånt där kan ju verkligen såra personer. Folk tar åt sig saker olika stark eller hur man ska förklara. Vissa tål det , vissa inte.

Sen tycker jag att folk ger varandra för lite komplimanger. MER SÅNT FOLKET:D
Ingen blir väl direkt sur över att någon tycker du har fina kläder på dig en dag?
För du sätter väl inte på dig fula klädeer? inte nu när mobbing i den här jävla "orten" mora förekommer så jävla mycket.



man känner sig ofta kanske ensam ibland. Av olika skäl.
Och nu orkar jag fan inte skriva mer:D
det här va bara lite vad jag tycker om de här områderna.
jag är iaf less på falska personer. :)
och börjat gilla att bara vara helt för mig själv i min ensamhet.
jag gillar det  faktiskt. Men de har sina skäl också..

Nu ska jag fortsätta se på det okända.
Längta till att flytta här ifrån mora så jag slipper sånna här dumma tankar om personer.
för jag vill inte ha emot någon. men nu har jag det och jag stör mig på mig själv för jag verkligen inte accepterar vissa saker. Men men. NU är jag så här:D hehehehe
och jag ska klara mitt nyårslöfte. Och jag ska inte bli kär i år. Om jag ska bli kär så ska det vara i en bra kille.
Precis en sån som jag verklige vill ha och verkligen tror att det kommer funka mellan den och mig. Och jag ska lära känna den bra innan jag kastar mig in i nått skit. Och de sista jag ska bli i år. Är att bli ledsen över en jävla kille. inte värd mina tårar säger vi:D aja.
nu börjar snart det okända.
Jävligt långt inlägg. Men jag kände för att skriva av mig lite onödig sarafakta:D


xoxo



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0