100 frågor test

no life. läs om du orkar.
jag hade inte gjort det;D

1. Fullständigt namn? Lovisa Sara Andersson
2. Exakt ålder? 15 och 10 månader(fyller år om 62 dagar)
3. Vart bor du? I mitt rum:)
4. Bor tillsammans med? Min mamma, syster och lillebror
5. Husdjur? none
6. Färg på ditt hus? Rött
7. När är du född? 1994
8. Klass? 9B som är B super B. hate it:)
9. Vilket år tar du studenten? 2013? tror jag.
10. Något jobb? kaffestugan:D
11. När gick du upp i morse? kvart i 1 :)
12. När ska du sova ikväll? så tidigt som möjligt, ska jobba imorn;o
13. Duschat idag? yesbox
14. Kramat någon idag? Japp, :O händer aldirg, men just idag faktiskt(:
15. Pussat någon idag? noup
16. Vad har du ätit idag? smörgåsrån<3,nudlar,kött,strips ,beasås,sallad,piggelin och lite marabou(a) OCH äppeljucie:D
17. Dagens klädsel? svarta häng, färgglad stor t-shirt och stor tjocktröja:)
18. Dagens smink? Mascara och puder
19. Dagens sötnos? eh? min dator:D
20. Dagens roligaste? öh.. finns ingen rolig today:)

SOCIALT
21. Har du många vänner? vet inte(:
22. Hur många har du kysst? Haha, ska fan räkna.. jag tror det är 15 (A) haha
23. Vem kramade du senast? Micke
24. Hur många har du haft sex med? Hehehe, jag tänker vara ärlig och säga som det är. 3 st:)
25. Hur många har varit otrogna med dig? bra fråga, säkert alla:) en vet jag iaf har.
26. Vad är din sexuella läggning? vet inte ens vad det betyder?:)
27. Har du pojk-/flickvän? nej, jag är inte förhållande typen kom jag nyss fram till:)
28. Vem pratade du med i telefon senast? Hanna
29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? "Nej att jag inte tänkte på de (; puss natti " från emma :)

FAVORIT
30. Leksak? datorn?;)
30. Övernaturliga väsen? dom i mitt rum..
30. Person som stämmer våra ostämda gitarrer? whut?
31. Film? Avatar for sure!
32. Låt? för tillfället.. Someday - the perishers
33. Mat? lasange kanske? eller typ sallad eller nå.
34. Dryck? cola skulle jag väl tro eller ramlösa:)
35. Färg? LILA förtillfället, fast just nu gillar jag alla färger(A)
37. Stad? ingenaning;o
38. Land? Svergie;o
39. Ämne i skolan? slöjd!, bild, hemkunskap:D
40. År? 1993, då va jag inte född:)

SENASTE
41. Personen du tänkte på? jag tänker inte på folk(a)
42. Personen du kysste? vet inte om jag borde skriva det här faktiskt, men ahfan skitsamma, Jesper
43. Gången du spydde? nyår:D
44. Gången du grät? här om dan när jag va sjuk-
45. Pizzan du åt? vettefan, typ prima elller nå
46. Gången du var i Göteborg? oj, ingenaning:o typ förut när jag hälsade på min morbror:)
47. Gången du var i Stockholm? Sommras:P
48. Gången du var hög? Hahahaha idag;)
49. Personen som såg dig gråta? hm.. Vet faktiskt inte. ;o

 

ANTINGEN ELLER
50. Svart eller vitt? Svart
51. Hund eller katt? Katt
52. Ut och festa eller hemma och mysa? beror på humöret.. och vilket sällskap
53. Tv-spel eller datorspel? data:D
54. Singel eller upptagen? hm, beror på hur förhållandet är:p Men man känner sig så jävla ensam när man är singel:p
55. Hångla eller puss? puss
56. Lunarstorm, Helgon eller Playahead? inget av dom
57. Ragga eller bli uppraggad? uppraggad
58. Big Brother eller Paradise Hotel? Big brother ! Muffe<3
59. Svart hår eller blont? Blont:)
60 Blåa ögon eller bruna? Blåa
61. Choklad eller lakrits? choklad
62. Göteborg eller Stockholm? Göteborg! Mathias(a)<3
63 Högerhänt eller vänsterhänt? Högerhänt
64 Coca cola eller kebab? Coca Cola
66 Randigt eller prickigt? prickigt:D
67 Älska eller älskas? Älskas
68 Leva eller dö? DÖ! Hahahaha

ANTAL
69 Personer du älskar? noll:)
70 Personer du hatar? noll :)
71 Pojk-/flickvänner du haft? lol, typ seriöst är väl kanske 2?
72 Personer du hånglat med inom en 24-timmars-period? Hehe, en säger vi väl(A)
73 Glassar du ätit på en dag? 3 kanske;o
74 Festivaler du varit på/ska på detta året? Ingen
75 Gånger du haft minnesluckor? Hahaha, 2 kanske-
76 Gånger du varit hög? noll :)
77 Personer du saknar just nu? finns en hel del skulle jag tro.
78 Gånger ditt hjärta brustit? oj, jaru. 3 kanske. behöver nog inte dra upp orsakerna.

 

VEM
79 Vill du kyssa nu? alltså vafan, kan jag inte skriva här heller. S.
80 Ska du träffa imorgon? mångaskulle jag tro, ska ju jobba
81 Sjöng du senast för? min familj;D
82. Den du senast hade msn konversation med: mimmie
83 Spelade du tv-spel med senast? jonte;p
84 Vill du ta med på en romantisk resa nu? åker helst själv;D
85 Vill du kasta en sten i huvudet på? Haha alla!
86 Förtjänar att dö? haha, så ond är jag inte(:
87 Är söt? Jag :D Ofc!
88 Vill du sova jämte inatt? s.


VAD
89 Gör dig glad? musik
90 Gör dig ledsen? kärlek
91 Vad vill du helst göra nu? sova
92 Önskar du att du slapp göra? ta bort sminket
93 Vill du ha nu? boyfriend
94 Önskar du dig i födelsedagspresent? ett nytt liv:D
95 Längtar du till? att jag ska flytta
96 Tycker du om dina betyg? nejnejnej åter nej:)
97 Ångrar du i ditt liv? massa,
98 Är det bästa som hänt dig? tror inte de finns nå bra, kanske att jag har en system kamera, och fick jobbet på kaffestugan.
99. Varför gjorde du denna listan? för jag har sjukt tråkigt och tycker ni behövde veta lite mer om mig:)
100. Hur mycket är klockan? 21;37


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0