dream

yeah jag är sjuk..
ingen skola alltså.
Somnade runt 22-23 igår. Vaknade för nåra minuter sen.
drömt helt sjuka drömmar.

tänkte dela med mig utav en om ni är intresserade.
Jo,ni vet bron till tuvan/öna/kråkberg. Den hade någon gjort om till en en bro som var fylld med vatten och så var det 3 eller 4 noshörningar som hade sånnadär feta idrotts madrasser på ryggen på sig. Så fick man slänga sig på en av madrasserna för att komma över på andra sidan då dom simmade dit.
Min lillebror jonathan åkte med noshörningen före mig och min syster rebecka. Min och rebeckas noshörning var helt cp och simmade åt kanterna och skit och höll på att göra så vi åkte ner där i vattnet, och den där idioten kan ju käka upp oss utan att tugga nästan, aja vi klarade oss nästan hela vägen..
när vi nästan var framme så började den simma asfort i världens fart och ville inte stanna. så när vi kom fram till en sån där stoppgränd så flög vi i luften as långt över den där jävla rondellen och skit. och typ hamlade i diket. HAHA så kom det massa ambulanser och massa folk. och jag fattade fan inte vad somhade hänt jag va helt borta HAHA. aja, så skulle det vara nån festival där på slutet av bron ungefär där vi landadde. så började de spela massa hardcore och remix låtar. Så kommer SLIPKNOT i en jävla bil. Jag ba; WTF? typ as happy. så kliver det ut precis där jag låg. Dom ba; vafan är det här för skit musik? jag ba; eeh., vet inte. Jag kan säga åt dom att ni kan sjunga nåra låtar. Dom ba; De kan du ge fan på.



Slipknot – Before I Forget

Haha jao, de va typ de jag kom ihåg. sen drömde jag att jag berättade den här drömmen för några.HAHAHA sjukt.
ahfan, nu ska jag läsa lite tror jag, fixa lite käk tror jag sen kolla på film. hihi laddat ner nåra filmer i natt.
får vi se om jag lyckas bli nå friskare nån gång;o

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0