franzizzzzsss

Hejsan svejsan!:D
jahapp, la mig jävligt tidigt igår.
vaknade helt jävla död. ville inte till skolan.
men jag tvingade mig upp ändå.
somnade på fan alla lektioner. bra jobbat sara.
plus att jag tror jag börjar bli sjuk.
Min hals kan ta sig hårt någonstans. börjar bli snorig, ont i hela kroppen, och snart kommer väl feber.
ska jobba imorn så vi får hoppas att jag är frisk då.
sen kan jag vara sjuk hela nästa vecka. gör inte mig nått:)
drog ner på stan sen och fikade med emma:)
mimmie och elle kom ett litet tag också.
sen togjag bussen hem och insåg att jag var den ända hemma. och kommer bli det hela kvällen fram till typ 9 nångång;o
yeeah (h) sköönt.
fick möte vid dörren av min föredetta katt FRANZ:D hihihi
släppte in han ett tag (: myyys



hellogoodbye – Homewrecker

nu ska jag käka nå:)

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0