Guys like you make us look bad

lol, ofta man sover bort hela jävla daaagen, eller nästan, även fastjag inte göra så mycket om dagarna då..
men idag skulle jag ha vart med olivia som jag inte har träffat på AP länge. saknar henne<3 Hon har feber): så de blint nå med det. Så vad ska jig göra idag?
jag borde färga min utväxt, eller iaf köpa hårfärg och posta ett brev till storasyster som bor i falun:)
tro om sara ska ut på lång promenad:o hehe fan ganska pepp på det faktiskt:o hm..
ska se först hur många grader det är.
hahaha. jag älskar mina inlägg. jag skriver allt jag tänker osv. massa onödigt.
och texterna blir så jävla långa så ingen orkar läsa:) hihi

ahfan, jag måste fylla på min mobil också.. om ni ville veta:)

bjuder på lite musik här:)

3OH!3 – STARSTRUKK [FEATURINGKATYPERRY] - Explicit Bonus Version

Alphabeat – 10,000 Nights (Frankmusik 'In The Arlington' Dub Remix)

Band of Horses – No One's Gonna Love You

Eskobar – Someone New

FM Static – Take Me As I Am

Hadouken! – That Boy That Girl - Original / Album Version


XOXOOOOOO:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0