HAR DU HÅR PÅ SNOPPEN?

tjabbaaa
rubriken =sunes sommar.
tänkte säga att jag har inte sovit någonting inatt..
feber som fan, snorig, halsen slämmig, ont i halsen, hostar så mycket så de känns som jag ska spy. och huvudvärk.
ringde och sa att jag va sjuk till jobbet.
shit, jag hatar fan att vara sjuk. jag är jämt det:o
jävla anus, as dåligt imunförsvar..
ska fan tare jävligt lugnt nu tills jag verkligen är frisk.

jonte vela ha tillbaka sin mp3. för jag har tagit den för jag har trott att min inte funkar. Men tydligen gjorde den det. HAHA och på den är det 4 gb och den jag har använt är 2. HAHA aja , skitsamma. SKa ändå köpa nån nya snart tror jag.

fast jag vill ha spotify på mobilen;o
aja, ska sortera lite musik och lägga in på min mobil:D hehehe
kollade nyss på lejonkungen 3. fyfan va klockren film HAHA.

blir sängen hela dagen, och snora ner 4 st toalettrullar. yeah och knarka alvedon..



xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0